На данный момент таких товаров нет.
Умови гарантії
Шановні покупці - будь ласка уважно прочитайте всю наведену нижче інформацію і поставтеся з розумінням до нижче викладеного.
Гарантійний термін - це термін, протягом якого виробник бере на себе зобов'язання про безкоштовне усунення недоліків товару у зв'язку з введенням його в експлуатацію. Гарантійний термін експлуатації відраховується з дня продажу товару.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного терміну явних недоліків, що сталися з вини виробника, покупець має право звернутися до магазину, де було придбано продукцію.
Вимоги споживача розглядаються після пред'явлення споживачем товарного чека, технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою дати продажу.
Гарантія передбачає проведення ремонтних робіт чи заміну несправних частин, визнаних несправними з вини виробника. Однак подібна заміна не може бути приводом для поновлення первинного гарантійного терміну. При виконанні гарантійного ремонту гарантійний термін збільшується на час перебування у ремонті.
Гарантія не передбачає періодичне обслуговування.
Гарантія на всю продукцію (на всі групи товарів), придбану в нашому магазині, складає 1 рік (тобто 12 місяців з моменту придбання) за умови дотримання умов експлуатації.
У нас представлений великий асортимент продукції різних виробників, тому
ми вимагаємо від виробників товарів давати гарантійні зобов'язання, цей термін може відрізнятись від нашого залежно від товару та виробника.
Також не виключено наявність браку в стандартних упакованих виробах, тому ми завжди займаємо сторону клієнта та підтримуємо його у будь-яких конфліктах, пов'язаних з якістю продукції.
Додатковою гарантією є також факт збирання меблів нашими фахівцями. У разі самостійного складання покупцем гарантія поширюється тільки на деталі виробу і становить 12 місяців. Протягом гарантійного терміну наша компанія безкоштовно усуне виробничі дефекти, а якщо неможливо усунути дефект – постараємося замінити деталь або виріб повністю.
При отриманні меблів покупець повинен перевірити скло та дзеркала на предмет цілісності, сколів, подряпин, цілісність упаковки. У разі порушення упаковки – перевірити кількість та комплектність вкладення.
При самостійному збиранні меблів покупцем, необхідно перевірити деталі на наявність браку (сколів, подряпин). При виявленні браку - зупинити збирання, зафіксувати факт «рекламації» т.к. деталі меблів зі слідами збирання поверненню та обміну не підлягають. Зберігайте заводську упаковку до закінчення збирання, т.к. заміна браку проводиться тільки в заводській упаковці та згідно з маркуванням на упаковках. Гарантія анулюється за умови, якщо частина, що замінюється, вже була встановлена або є явні ознаки того, що деталь вже була використана, наприклад, був вкручений гвинт або прорізаний отвір. При виявленні браку повідомте до відділу рекламацій (телефоном вказаним у товарному чеку купівлі меблів). Зберігайте до кінця гарантійного терміну товарний чек, супровідну документацію та маркувальний лист на упаковці.
Рекламації приймаються лише за наявності самого виробу чи окремих елементів та у «оригінальній упаковці». У разі недотримання вищезгаданих вимог, претензії щодо рекламації не приймаються. Рекламації, що виникли внаслідок неправильного складання (самостійно покупцем), доставки та підйому (самостійно покупцем) або виникли внаслідок неправильної експлуатації, усуваються за рахунок покупця.
Гарантія не поширюється, якщо:
- Порушено правила та умови експлуатації меблів;
- відновлення та ремонт меблів здійснювалися Покупцем самостійно;
- меблі пошкоджені внаслідок дії домашніх тварин, вогню, агресивних рідин, а також з ознаками недбалої поведінки;
- змінено конструкцію виробу або комплектуючих Покупцем;
- минув гарантійний термін;
- якщо є дефекти, які були повідомлені або відомі покупцеві до продажу і через які покупець отримав індивідуальну знижку, а також дефекти, за якими на меблі було знижено ціну реалізації.
Повернення товару
Покупець має право протягом 14 чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки, обміняти на аналогічний або повернути придбаний товар (меблі), якщо товар не підходить формою, кольором або розміром, а також з інших причин не може бути використаний за призначенням.
Обмін товару (меблів) або повернення вартості провадиться, якщо:
- він не використовувався, не був у збиранні (монтажі)
- Збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, фабричні ярлики,
- не пошкоджена упаковка,
- Є товарний чек, виданий покупцю разом із товаром.
Розрахунок з покупцем проводиться виходячи з вартості товару на момент його покупки. У разі неможливості повернути гроші в день повернення товару – гроші повертаються за домовленістю сторін, але не пізніше ніж за 7 сім днів.
Вам буде відмовлено у заміні товару на новий (поверненні грошей) якщо:
- з моменту купівлі товару, що підлягає обміну або поверненню, пройшло понад 14 днів;
- підлягає поверненню товар перестав бути новим, тобто, був у збиранні (монтажі);
- під час перевірки якості продукту виявлено ознаки стороннього втручання (складання, спроба монтажу, відсутність або пошкодження оригінальної упаковки).
-Придбаний та оплачений бездефектний продукт, виготовлений за індивідуальними розмірами, що відрізняється від стандартних, вказаних у прайс-листах.
Ці умови складені відповідно до чинного законодавства України та не обмежують законних прав споживача, наданих йому.
© 2014-2022 Meblimix.com.ua.